Ključni datumi

21. svibnja 2010. - Tvrtka Društva službeno se promijenila iz tvrtke HT – Hrvatske telekomunikacije d.d. u tvrtku Hrvatski Telekom d.d.

28. ožujka 2010. - T-Hrvatski Telekom potpisao je Ugovor o prodaji i prijenosu poslovnog udjela kojim stječe stopostotni udjel u društvu Combis, usluge integracija informatičkih tehnologija, d.o.o. (Combis).

1. siječnja 2010. - Pripajanjem društva T-Mobile Hrvatska d.o.o. društvu HT-Hrvatskog Telekoma d.d, uz prethodnu suglasnost Nadzornog odbora T-Hrvatskog Telekoma, objedinjeno je poslovanje T-Coma i T-Mobilea u jednu, maksimalno korisnički orijentiranu organizaciju.

studeni 2009. - Broj korisnika MAXtv-a, IPTV usluge T-Coma nadmašio je 200.000, udvostručivši se tako u samo nešto više od godinu dana. Usluga je startala u rujnu 2006., a neprestanim dodavanjem novih sadržaja, TV-programa, filmova i mogućnosti stekla je popularnost među korisnicima. Ovaj rezultat dokazuje kako je T-Hrvatski Telekom najveći distributer televizijskog sadržaja u Hrvatskoj.

22. siječnja 2008. - Uprava T-HT-a usvojila je promjene u organizacijskoj strukturi T-HT-a, kojima se osiguravaju potrebni organizacijski preduvjeti za daljnji razvoj i rast kompanije u uvjetima snažne konkurencije na telekom tržištu.

5. listopada 2007. - U 10 sati počelo je trgovanje dionicama T-HT-a, čemu je prethodilo potpisivanje Ugovora o uvrštenju dionica T-HT-a u Službeno tržište Zagrebačke burze. Dionice T-HT-a kupilo je više od 358 tisuća hrvatskih državljana. Njima se na Zagrebačkoj burzi trguje pod simbolom HT-R-A, a istodobno je počelo i trgovanje T-HT-ovim GDR-ovima (globalne potvrde depozitara) na Londonskoj burzi. Hrvatska Vlada odlučila je 24. rujna povećati paket dionica za javnu ponudu HT-a na 32,5 posto, od čega je 25 posto dionica prioritetno rezervirano za hrvatske građane. Preostalih 7,5 posto dionica raspodijelilo se institucionalnim investitorima.

19. prosinca 2006. -Dostigavši 200.000 korisnika, broj korisnika MAXadsla udvostručio se u odnosu na isto razdoblje prošle godine. T-Com je MAXadsl uslugu uveo u travnju 2004. Prvih 10.000 korisnika imao je u listopadu iste godine, a 100.000 korisnika registrirano je u prosincu 2005. godine. S više od 800 pristupnih čvorišta diljem Hrvatske MAXadsl je dostupan u svim gradovima i u većini manjih mjesta širom Hrvatske. Povećanje rasta korisnika rezultat je pristupačnih cijena, kontinuiranog povećanja kvalitete usluge, šire ponude korisničke terminalne opreme te zemljopisne pokrivenosti.

26. listopada 2006. - Premijer Vlade Federacije Bosne i Hercegovine dr. Ahmet Hadžipašić i predsjednik Uprave HT-Hrvatskih telekomunikacija Ivica Mudrinić potpisali su u Mostaru sporazum kojim se HT Mobilne, bivši Eronet, pripaja HT-u Mostar. Sporazumom se usklađuje status poslovnog segmenta za pokretne komunikacije (HT Mobilne) s dozvolom za pružanje usluga pokretnih komunikacija na teritoriju cijele Bosne i Hercegovine, koju posjeduje HT Mostar. Prema potpisanom sporazumu Vlada Federacije BiH nakon pripajanja raspolaže s ukupno 55,67% udjela, HT Zagreb s 39,10%, a HP Zagreb s 5,23%. Vladi Federacije BiH nakon izdavanja rješenja o odobrenju upisa izvršene privatizacije pripalo je 50,103%, a 5,567% udjela stečeno je na temelju javnog upisa.

21. rujna 2006. - T-Com je prvi unutar DT Grupe, omogućio korištenje MAXtv-a svim korisnicima MAXadsla. Gledateljima MAXtv-a dostupni su programi više od 50 domaćih i svjetskih TV postaja. Osim u svim nacionalnim i regionalnim televizijama u Hrvatskoj, korisnici MAXtv-a mogu uživati u programima istaknutih TV kuća iz susjednih zemalja, u specijaliziranim glazbenim programima, programima koji emitiraju samo vijesti, crtiće, sport, modna i estradna zbivanja, dokumentarne filmove ili sapunice te brojnim drugima. MAXtv gledatelji također imaju pristup digitalnoj Videoteci koja sadrži naslove različitog žanra iz domaće i strane produkcije: filmove, animirane filmove, serije i dokumentarce, dječju produkciju te zabavu za odrasle.

1. lipnja 2006. - S brojkom od dva milijuna korisnika, T-Mobile potvrdio je vodeću poziciju na tržištu mobilnih operatora. Od samih početaka T-Mobile bilježi kontinuiran rast, a put od milijun do dva milijuna korisnika prešao je u svega četiri godine.

30. svibnja 2006. - Transakcijom vrijednom 13,7 milijuna eura HT-Hrvatske telekomunikacije d.d. postale su vlasnikom 100 posto dionica IskonInterneta d.d. Prije zaključenja kupnje Iskon portal je izdvojen u zasebnu kompaniju Adriatic Media d.o.o. i nije bio predmet kupnje od strane T-HT-a. Iskon je uspješna ISP kompanija sa 111 stalno zaposlenih i ostvarenim ukupnim prihodom od 81 milijun kuna u 2005.godini. Kako bi očuvao svoju dinamičnu, poduzetničku kulturu, i kvalitetu brzog prepoznavanja korisničkih potreba, Iskon će ostati samostalno trgovačko društvo, a T-HT će nadzirati poslovanje Iskona putem Nadzornog odbora. T-HT neće integrirati Iskon u svoj portfelj jer su usluge Iskona komplementarne uslugama T-HT-a.

17. kolovoza 2005. - Uprava T-HT-a usvojila je novu organizacijsku strukturu i opseg poslova organizacijskih jedinica Društva. Time su stvoreni organizacijski preduvjeti za daljnji razvoj i rast korisnički orijentirane kompanije u uvjetima snažne konkurencije na potpuno dereguliranom telekomunikacijskom tržištu.

1. travnja 2005. - Odgovarajući na zahtjeve dijela korisnika te novouspostavljenog regulatornog okruženja, T-HT je ponudio, a Agencija za telekomunikaije odobrila dodatni tarifni sustav s dva korisnička paketa utemeljena na jednoj sekundi kao obračunskoj jedinici. T-HT je u kreiranju paketa primijenio rezultate istraživanja svojih korisnika te najbolju praksu međunarodnih telekomunikacijskih kompanija i njihove strukture korisničkih paketa koje nude jednu sekundu kao obračunsku jedinicu. Tako je ponudio paket s tzv. minimalnim trajanjem poziva, nakon kojeg se obračunava svaka sekunda razgovora, te paket s tzv. nadoknadom za uspostavu poziva, nakon kojeg se naplaćuje svaka sekunda.

17. veljače 2005. - Vlada Republike Hrvatske prenijela je 7% dionica HT d.d. na Fond hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji u skladu sa Zakonom o privatizaciji HT d.d.(NN 65/99 i NN 8/2001).

1. listopada 2004. - Hrvatski Telekom je postao dijelom globalnog T-branda, robne marke Deutsche Telekoma, jednog od vodećih telekom operatora. Ulaskom u T obitelj, HT je promijenio obilježja svoje robne marke, zadržavajući istodobno svoj nacionalni identitet. Tako je krovni brand kompanije postao T-Hrvatski Telekom, a segmenti brandova T-Com, koji ujedinjuje usluge nepokretne mreže i on-linea, i T-Mobile.

Siječanj 2003. Hrvatski Telekom osniva tvrtku kćer - HT mobilne komunikacije d.o.o., u 100%-tnom vlasništvu HT-a. Izdvajanjem pokretnih komunikacija taj sektor još kvalitetnije i bolje posluje te je u poziciji da svoje resurse u potpunosti iskoristi za razvoj pokretnih komunikacija, što će najbolje osjetiti najšira javnost, tj. korisnici usluga. Također, izdvajanje pokretnih komunikacija dio je zahtjeva regulatora o transparentnosti uvida u poslovanje pojedinih usluga HT-a.

Tijekom 2002. završen je proces digitalizacije nepokretne mreže, čiji stupanj sada iznosi 100%.

Veljača 2002. uvedena je nova, fleksibilnija organizacijska struktura. Hrvatski Telekom je organiziran kao jedna organizacijaka jedinica koja se sastoji od nekoliko funkcionalnih jedninica. Unutar HT-a tako postoje dvije glavne funkcionalne strukture: korporativne jedinice, čiji je primarni zadatak generiranje i očuvanje vrijednosti kompanije, i poslovne jedinice koje imaju direktnu tržišnu odgovornost i odgovornost za dobit i gubitak.

Listopad 2001. Deutsche Telekom AG postaje većinskim vlasnikom HT-a, s udjelom u vlasničkoj strukturi 51%, dok je vlasnik preostalog dijela Vlada Republike Hrvatske

Tijekom 2000. godine, u sklopu priprema za konkurenciju na tržištu fiksne telefonije, kompanija je obavila pripreme za rebalans tarifne strukture kako bi se osigurala cijena usluga na razini konkurentskih cijena u Europi i svijetu

Listopad 1999. Temeljem raspisanog javnog natječaja Vlada Republike Hrvatske donijela odluku o prihvaćanju ponude Deutsche Telekoma AG, koji je za 35% dionica HT-a platio 850 milijuna US$. Ovo je jedna od uspješnijih privatizacija u tranzicijskim zemljama, uzimajući u obzir vrijednost poduzeća prema GDP per capita te postignute cijene dionica. Dodatna potvrda uspješnosti projekta je i nagrada uglednog časopisa «Central European» prvoj fazi privatizacije HT-a.

Siječanj 1999. razdvajanjem HPT-a - Hrvatske pošte i telekomunikacija na HP - Hrvatsku poštu d.d. i HT - Hrvatske telekomunikacije d.d utemeljen Hrvatski Telekom


Povezano

© Hrvatski Telekom, 2015.