Deutsche Telekom

Deutsche Telekom jedna je od najvećih svjetskih kompanija na tržištu telekomunikacijskih i informacijskih usluga. To je poziciji prethodila radikalna preobrazba od javnog poduzeća u državnom vlasništvu do moderne kompanije. Preobrazba je provedena postupno, u više faza, a njezin strateški element činile su kontinuirane aktivnosti na realizaciji programa korporativnog identiteta koji, svojim opsegom i dosegom, predstavljaju jedinstveni slučaj u svjetskim razmjerima.

Prilagodba dinamičnom tržištu
Nakon što je transformiran iz državne organizacije u poduzeće, Deutsche Telekom je i privatiziran kako bi se mogao prilagoditi dinamičnom tržištu telekomunikacija koje je brzo raslo i sve više poprimalo globalne razmjere.
Privatizacija je označila drugu fazu metamorfoze korporativnog identiteta, a vizualno se očitovala u postavljanju novog znaka. Taj znak bio je slovo "T" koje je nastalo kao svojevrsna kratica iz do tada postojećeg tekstualno-slikovnog znaka. Drugim riječima, "T" se komunicirao i kao telekomunikacije i kao "Deutsche Telekom" te danas predstavlja jedan od najpoznatijih zaštitnih znakova u Njemačkoj, a njegova vrijednost na svjetskom tržištu procjenjuje se na 20 milijardi eura.


Linkovi

© Hrvatski Telekom, 2015.