Strategija T-HT Grupe

Naša strategija temelji se na tri stupa:

RAST - NATJECANJE - TRANSFORMACIJA

RAST se fokusira na razvoju poslovnih prilika u području interneta u pokretnoj i nepokretnoj mreži, online usluga za korisnike, ICT-a, medija, usluga oglašavanja i inovativnih usluga na temelju unapređenja tehnoloških i poslovnih rješenja.

NATJECANJE osigurava kontinuirani fokus Grupe na postojeće poslovanje nepokretnih i pokretnih komunikacija kroz obogaćivanje osnovnih ponuda i vrhunsku kvalitetu mreže.

TRANSFORMACIJA se odnosi na provedbu radikalne e-transformacije kroz dinamičan prelazak na online unutarnje i vanjske poslovne procese, provedbu sljedeće faze brige za korisnike s naglaskom na zadovoljstvo korisnika i učinkovitost organizacije, transformaciju mreže kroz migraciju na tehnologiju u potpunosti temeljenu na IP-u i bolju troškovnu strukturu u svim segmentima temeljnog poslovanja.
S ciljem ispunjavanje gore navedenih ciljeva, Grupa je utvrdila sljedeća ključna područja fokusa:

  • korisničko iskustvo,
  • rast i nova struktura prihoda,
  • transformacija poslovnog modela,
  • organizacijska učinkovitost i suradnja,
  • osnažena i motivirana organizacija,
  • operativna izvrsnost.

Upravljanje talentima i strateško upravljanje ljudskim resursima

U industriji suočenoj s brzim promjenama i strategijom usmjerenom na nove usluge i mreže, T-HT nastavlja ulagati u nova znanja, upravljanje talentima, školovanje i obuku osoblja. Na taj način u prilici smo privući i zadržati najbolje stručnjake s kojima gradimo svoje daljnje poslovanje.

Regionalno širenje

Grupa i dalje prati i procjenjuje prilike za širenje.

Linkovi

Kontakti za investitore

  • Odnosi s investitorima
  • Hrvatski Telekom d.d.
    Roberta Frangeša Mihanovića 9
    10110 Zagreb
  • Marina Bengez Sedmak
    Elvis Knežević

    Tel.  +385 1 4911 114
    Fax. +385 1 4911 115
  • e-mail: ir@t.ht.hr

© Hrvatski Telekom, 2015.