E-bonton



„Ponašaj se prema drugima onako kako bi htio / htjela da se i drugi ponašaju prema tebi“, univerzalno je pravilo lijepog ophođenja koje vrijedi u svim situacijama. I kako vrijeme odmiče, a komunikacija i njeni kanali se razvijaju, ovo pravilo ostaje osnova, temelj pristojnosti, kako u svakodnevnoj komunikaciji – poslovnoj i osobnoj, tako i u ovoj virtualnoj. Društvene mreže danas su jedan od najraširenijih fenomena kominiciranja i – kao takav – definitivno trebaju svoj bonton.

Sada ga i imaju. Kreirali su ga upravo svakodnevni korisnici društvenih mreža – fejsbukovci, tviteraši, blogeri, formaši – na inicijativu Hrvatskog Telekoma, koji i sam intenzivno sudjeluje u komunikaciji na internetu, posebno na društvenim mrežama. Shvativši kako bi postojanje jasnijih komunikacijskih smjernica značajno pridonijelo boljem razumijevanju svih uključenih sudionika pokrenuli smo zanimljivi projekt e-bontona.

Drago nam je u godini kada kompanija obilježava tri velike obljetnice – 130 godina fiksne telefonije u Hrvatskoj, 20 godina mobilne telefonije te pet godina MAXtv-a – predstaviti vam čak 130 pravila lijepog ponašanja na Facebooku, Twitteru i ostalim društvenim mrežama. „Je li nepristojno ignorirati zahtjev za prijateljstvom na Facebooku?“, „Je li u redu pisati poruke za vrijeme ručka ili večere?“, „Kada je previše kratica, smajlića ili lajkanja?“ ... Pogledajte što o tome kaže e-bonton, zabavite se i imajte to na umu sljedeći put kada se ulogirate na vašu omiljenu društvenu mrežu...


E-Bonton

© Hrvatski Telekom, 2015.