Korporativna društvena odgovornost

Korporativna društvena odgovornost T-HT Grupe sastavni je dio cjelokupnog poslovanja, a brojnim aktivnostima Grupa iskazuje odgovornost snažne i uspješne kompanije prema društvu u kojem djeluje. Hrvatski Telekom nastoji biti kompanija koja potiče održivi razvoj, postavlja najbolju praksu u utvrđivanju standarda vrhunske komunikacije, potiče integraciju u društvo informacija i znanja te preuzima vodeću ulogu u prepoznavanju važnosti zaštite okoliša.

Vjerujemo da ugled kompanije ne ovisi isključivo o kvaliteti, cijeni ili posebnosti proizvoda i usluga, već i o odnosima kompanije prema korisnicima, dobavljačima i investitorima, zaposlenicima, prema okolišu i široj društvenoj zajednici u kojoj kompanija posluje, te da je pozitivna interakcija sa svim dionicima u osnovi tih odnosa.

Sve to čini okvir strategije društvene odgovornosti T-HT-a i temelje poslovnog uspjeha, a kroz poticanje svih segmenata, timski rad i predanost cijele kompanije društveno odgovornom poslovanju cilj nam je poticati drukčije ideje, pridonositi društvu i djelovati na unapređenju kvalitete života.

Hrvatski Telekom je predan sudjelovanju u razvoju društva, pri čemu smo naglasak stavili na važnost ulaganja i novih tehnologija te se odlučili za poslovanje vođeno inovacijom, vizijom i kreativnošću.   

Povezano

© Hrvatski Telekom, 2015.