HT ponovno prvi poslodavac u svom sektoru

HT je i ove godine prvi poslodavac u svom sektoru, pokazali su rezultati jedanaestog istraživanja portala MojPosao o poslodavcima prvog izbora.

Prva tri mjesta na listi poslodavaca prvog izbora zauzimaju isključivo kompanije koje se bave trgovinom na malo - na prvom dm, Lidl i Müller što potvrđuje da je trgovački sektor najprivlačniji sudionicima istraživanja. No, što se tiče konkurencije u našem sektoru, HT uvjerljivo i dalje prednjači pred kompanijama s kojima se možemo uspoređivati.

Promatramo li rezultate u cjelini, oni pokazuju da je HT siguran poslodavac s mogućnošću napredovanja u struci. Muškarci u većoj mjeri odabiru HT kao poslodavca prvog izbora nego žene, a kao poslodavac prvog izbora HT je najzanimljiviji mlađim ispitanicima koji se još školuju jer im, kako su procijenili, može omogućiti napredak u struci.

Istraživanje u brojkama

Istraživanje se temelji isključivo na percepciji ispitanika o samim tvrtkama i njihovom slobodnom izboru. Cilj istraživanja bio je saznati koji su poslodavci na hrvatskom tržištu rada najatraktivniji općoj javnosti i zbog čega te istaknuti one koji su najviše napredovali.

U istraživanju je sudjelovalo 13.484 ispitanika. Nešto više od polovice ispitanika koji su sudjelovali u istraživanju su žene (56 posto), a 44 posto ispitanika su muškarci. Polovica ispitanika (49 posto) trenutačno je zaposlena, dok ih je 40 posto nezaposleno, a svega 7 posto ih se još školuje. Najviše ispitanika bilo je SSS, 23 posto ima VSS, a 16 posto VŠS. Gotovo polovica ispitanika je iz Zagreba ili okolice, iz Istočne Hrvatske je 15 posto ispitanika, a po 12 posto ispitanika je iz Dalmacije i Istre i Kvarnera. Najmanje ispitanika je iz Sjeverne i Središnje Hrvatske.

Neovisno o gospodarskoj krizi i tome što cijene sigurnost radnog mjesta, više od polovice ispitanika (61 posto) često razmišlja o promjeni poslodavca. Trećina ispitanika ponekada razmišlja o promjeni radnog mjesta, dok njih svega 10 posto uopće ne razmišlja o promjeni tvrtke.

Najviše bi ispitanika, njih 37 posto, htjelo raditi u privatnoj tvrtki u pretežito stranom vlasništvu, 16 posto ispitanika voljelo bi raditi u državnoj instituciji, a po 15 posto njih u stranim institucijama te u tvrtkama u državnom vlasništvu.

I dalje visina plaće nije presudan faktor privlačnosti nekog poslodavca. Ovaj faktor atraktivnosti nalazi se tek na petom mjestu.

Kao presudni čimbenik atraktivnosti petina ispitanika (21 posto) izdvojila je sigurnost radnog mjesta. Na drugom mjestu nalaze se harmonični odnosi koje je 17 posto ispitanika ocijenilo kao presudan faktor. Prilika za napredak u struci presudan je faktor atraktivnosti za 15 posto ispitanika, a socijalna odgovornost poslodavca za njih 13 posto. Najmanje je ispitanika kao presudni faktor atraktivnosti navelo priliku za hijerarhijsko napredovanje, njih svega 7 posto, a ni imidž u poslovnom svijetu nije se pokazao bitnim (9 posto).

kn29.6.17. Document Moved

Object Moved

This document may be found here

Linkovi

Korisnička zona

© Hrvatski Telekom, 2015.