Razvoj zaposlenika



Svoj uspjeh dugujemo motiviranim zaposlenicima koji vole raditi svoj posao. Mi investiramo u tehnologije i nove proizvode i usluge, ali jednako tako ulažemo u razvoj svojih zaposlenika stvarajući okruženje u kojem je sasvim prirodno razvijati svoje znanje, talent i ideje.

Stalno usavršavanje i razvoj zaposlenika

Područja kojima se bavimo prebrzo se mijenjaju i idu naprijed pa su takvi i naši zaposlenici. Kompanija smo koja svojim zaposlenicima omogućuje neprestano profesionalno usavršavanje.

Cilj nam je ponuditi uvjete poslovanja u kojima svi zaposlenici na najbolji mogući način ostvaruju svoj potencijal istodobno razvijajući osobnu konkurentnost. Ulažući u razvoj zadržavamo i povećavamo, ne samo kompanijsku, već i osobnu profesionalnu relevantnost i konkurentnost.

U kompaniji nastojimo razviti kulturu preuzimanja odgovornosti zaposlenika za vlastiti razvoj, ali ujedno stvarati okruženje u kojem potičemo razvoj naših ljudi, u kojem će zaposlenici biti motivirani za vlastiti razvoj te primjenjivati naučeno.

Mogućnost napredovanja

U HT-u nije rijetkost da nekadašnji pripravnik, koji je kod nas počeo raditi nakon fakulteta, postane uspješni menadžer. No, ne mora svatko željeti biti menadžer da bi imao uspješnu karijeru u HT-u. Naši zaposlenici mogu ostvariti uspješnu stručnu ili projektnu karijeru. Sve su mogućnosti otvorene, put za napredovanje uvjetovan je u najvećoj mjeri našim znanjem, sposobnostima i trudom koji ulažemo u svoj posao.

Razvoj menadžera

Ovisno o potrebama poslovanja, kao i individualnim potrebama naših menadžera, kontinuirano ulažemo u razvoj menadžerskih kompetencija. Platformu za određivanje individualnih razvojnih potreba čini sustav procjene potencijala i učinka koji redovito provodimo svake godine. Razvoju menadžerskih kompetencija pristupamo sustavno koristeći kombinaciju različitih razvojnih metoda kao primjerice, individualni i grupni coaching, povremeni rad na „terenu“ kako bi se bolje upoznale korisničke potrebe, stručne konferencije, interni prijenosi znanja, rotacija po poslovnim područjima, učenja u malim fokus grupama i slično. Vjerujemo kako je upravo znanje ključni pokretač razvoja i preduvjet za lakšu prilagodbu promjenjivim okolnostima koje su dio naše svakodnevnice.

Razvoj stručnjaka

Dvije su perspektive razvoja stručnjaka u HT-u. Prva je kompanijska jer želimo imati kompetentne stručnjake s relevantnim znanjima u kompaniji kako bismo ostvarivali svoje poslovne ciljeve. Druga je perspektiva zaposlenika – mi želimo najbolje ljude, a kako bismo u tome uspjeli želimo ponuditi transparentan i kontinuiran razvoj u kompaniji te kreirati okolnosti u kojima će se zaposlenici 'poslovno realizirati', ovisno o vlastitim ambicijama, sposobnostima, kompetencijama i postignutim rezultatima.

Poznavanje našeg biznisa

Kao tržišni lider, u velikom broju područja naši stručnjaci su autoriteti u pogledu znanja i kompetencija u telekomunikacijskoj industriji. Upravo ti naši najbolji zaposlenici prenose znanja drugima unutar kompanije, kroz različite metode i programe (mentorstvo, rad u malim grupama, predavanja i diskusije…). Naravno vanjski pogled je također bitan te će suradnja s akademskom zajednicom i stručnjacima na tržištu uvijek biti dio naših razvojnih aktivnosti.

© Hrvatski Telekom, 2015.